Ми розробляємо сучасні рішення для забезпечення більшої доступності для незрячих людей, використовуючи нашу Платформу Voicium.
Ми створюємо новий досвід, щоб забезпечити зв’язок із навколишніми технологіями для незрячих людей, інтегрованих зі смартфоном користувача.
Bank Voice
Наше рішення надає банкоматам можливості бездротового голосового зворотного зв’язку, щоб зробити банкомати доступними для незрячих людей.
Bank Voice – це невеликий простий пристрій (70x60x40 мм), який можна встановити в банкомат. Він використовує інтерфейс Bluetooth для передачі інформації з банкомату на смартфон користувача.
Рішення забезпечує голосовий зворотний зв’язок безпосередньо на пристрій користувача (сигнал може бути переданий на бездротову гарнітуру користувача).
Це виключає вимоги до кабельного підключення навушників до аудіо роз’єму банкоматів. Більше того, аудіо роз’єми (і регулятори гучності) більше не потрібні.
Смартфон використовує адаптований для незрячих додаток Bank Voice для роботи (функціонал може бути інтегрований в інші додатки за допомогою Voicium SDK).
Використання технології Voicium дозволяє радикально спростити використання систем самообслуговування для незрячих та слабокозорих користувачів, бо не потрібно більше доставати навушники, розпутувати кабелі, шукати аудіо роз’єм і т.і..
Інтеграція з банкоматом
Рішення можна встановити практично в будь-якому банкоматі. Програмне забезпечення банкомату потребує лише незначних модифікацій: щоб увімкнути бездротовий звуковий зворотний зв’язок, користувачі повинні активувати цей режим на клавіатурі машини (для запобігання несанкціонованому прослуховуванню). Це можна зробити різними способами (залежно від програмного забезпечення банкомату), в основному за допомогою клавіатури банкомата або сенсорного екрану.
- Пристрій Voicium монтується в середині банкомату та під’єднується до внутрішнього комп’ютера;
- Пристрій Voicium це read-only пристрій, якій тільки отримує аудіо інформацію від внутрішнього комп’ютера та не може на нього вплинути, що не створює загроз безпеці;
- Програмне забезпечення банкомату має мати можливість використання голосового меню: користувачеві надаються голосові інструкції, завдяки яким він керує процесом натискаючи кнопки керування (або сенсорний екран) на банкоматі. Слід заначити що така технологія вже існує, однак вимагає наявності на панелі банкомату роз’єму для підключення навушників;
- Якщо банкомат уже має голосові функції (через роз’єм для навушників та програмне забезпечення Talking ATM), його можна перетворити на більш вдосконалену версію доступних банкоматів за кілька простих кроків (при цьому можливість роботи из дротовими навушниками зберігається);
- Оскільки аудіо роз’єм більше не потрібен, навіть якщо у банкоматі не встановлено голосове обладнання, за допомогою Bank Voice його можна перетворити на доступний банкомат (для цього потрібно під’єднати аудіо-вихід від внутрішнього комп’ютера банкомату до пристрою Voicium).
Порядок роботи
- Програмне забезпечення та телефоні користувача знаходить банкомат поблизу завдяки наявності Bluetooth сигналу, та інформує користувача про наявний банкомат (або декілька банкоматів)
- Користувач обирає банкомат для подальшої роботи
- Додаток користувача (незалежно від банкомату) може інформувати користувача про:
- Розташування машини, компонування елементів управління
- Як активувати бездротові операції (потрібна послідовність клавіш тощо)
- Посібник для користувача щодо користування машиною
- Як обрати мову голосового меню під час роботи
- Опція “Статус”: Програмне забезпечення може інформувати користувача про стан банкомату (зайнятий / вільний). Статусна інформація перелається спеціальною кодованою тоновою посилкою на аудіо вихід.
- Опція “Звуковий маяк”: Блок Voicium може бути обладнаний невеликім аудіо динаміком та (за бажанням користувача) може надати йому звуковий сигнал, щоб дозволити знайти фізичне місцезнаходження машини (навігація за допомогою звукового сигналу, як звуковий маяк).
- Користувач підключається до банкомату та починає сеанс роботи. Одночасно може бути активним тільки один аудіо користувач.
- Активація системи користувачем. Для запобігання несанкціонованому прослуховуванню інформації інших користувачів, голосовий режим роботи повинен бути явно активований. Приклади сценарію активації:
- Натисніть функціональну клавішу банкомату у верхньому лівому куті екрана (на головному екрані банкомата)
- Введіть спеціальний номер “0000” на ПІН-панелі перед транзакцією (ДО вставки картки)
- Натисніть і утримуйте палець на сенсорному екрані машини протягом 5 секунд (на головному екрані банкомата)
- Використання системи: Користувач оперує системою використовуючи клавіши банкомату та орієнтуючись по голосовим підказкам.
- Завершення сеансу: По завершенню сеансу роботи система автоматично вимикає режим трансляції звукових команд та переходить в режим очікування.
Cloud integration
Додаток на смартфоні користувача може надати додаткові функції (отримується додатком на смартфоні через мережу Internet), наприклад:
- Інформація про додаткові послуги банку
- Практично будь-яка інша корисна інформація, що надається центральним сервером через мережу Internet
- Запит на допомогу до персоналу банку (якщо доступний в локації банкомату)
Розширена інтеграція (опція)
Voicium може також додатково бути обладано RS232 портом (опція). Для забезпечення безпеки з’єднання фізично підключає тільки PC TX -> Voicium RX канал (та GND), тобто комп’ютер банкомату тільки видає інформацію на пристрій, пристрій тільки читає та не може вплинути на комп’ютер банкомату. Це дозволяє розширити функціонал системи, зокрема:
- Надати користувачеві квитанцію на смартфоні користувача, замість того, щоб друкувати її.
- Надати користувачеві іншу інформацію (наприклад, баланс тощо) на смартфоні користувача.
- Активувати (за згодою користувача) на смартфоні інші аплікації, наприклад відповідний банківський застосунок через механізм deep linking.
- Оновлювати програмне забезпечення пристрою Voicium дистанційно.
Безпека
Як основний режим роботи, рішення служить пристроєм “лише вихід” для апаратного та програмного забезпечення банкоматів, тому рішення не має можливості порушити роботу програмного забезпечення або апаратного забезпечення банкомату. Це призводить до високих стандартів безпеки та відповідності стандарту PCI DSS.
POS Voice
Рішення, подібне до Bank Voice, можна використовувати для POS-терміналів.
Рішення може:
- Повідомите користувача про суму транзакції
- Надішліть квитанцію на смартфон користувача, замість того, щоб її друкувати (квитанція може бути переглянута за допомогою функції передачі голосу смартфона)
Vending Voice
Рішення, подібне до Bank Voice, можна використовувати для торгових автоматів.
Більше того, завдяки рішенню “Vending Voice Extra” для торгових автоматів користувачі можуть навіть замовляти товари у торговій системі за допомогою своїх смартфонів.