Voicium : платформа для голосових функцій доступності

Ми розробляємо сучасні рішення для забезпечення більшої доступності для незрячих людей, використовуючи нашу Платформу Voicium.
Ми створюємо новий досвід, щоб забезпечити зв’язок із навколишніми технологіями для незрячих людей, інтегрованих зі смартфоном користувача.

Bank Voice

Voicium Bank Voice deviceНаше рішення надає банкоматам можливості бездротового голосового зворотного зв’язку, щоб зробити банкомати доступними для незрячих людей.
Bank Voice – це невеликий простий пристрій (70x60x40 мм), який можна встановити в банкомат. Він використовує інтерфейс Bluetooth для (односпрямованої) передачі інформації з банкомату на смартфон користувача.
Рішення забезпечує голосовий зворотний зв’язок безпосередньо на розумний пристрій користувача (він може бути переданий на бездротову гарнітуру користувача).
Це виключає вимоги до кабельного підключення навушників до аудіороз’єму банкоматів. Більше того, аудіороз’єми (і регулятори гучності) більше не потрібні.
Смартфон використовує додаток Bank Voice для роботи з банкоматами (функціонал може бути інтегрований в інші додатки за допомогою Voicium SDK).

Інтеграція

Рішення можна встановити практично в будь-якому банкоматі. Програмне забезпечення банкомату потребує лише незначних модифікацій: щоб увімкнути бездротовий звуковий зворотний зв’язок, користувачі повинні активувати цей режим на клавіатурі машини (для запобігання несанкціонованому прослуховуванню). Це можна зробити різними способами (залежно від програмного забезпечення банкомату), в основному за допомогою клавіатури банкомата або сенсорного екрану.

  • Якщо банкомат уже має голосові функції (через роз’єм для навушників та програмне забезпечення Talking ATM),
    його можна перетворити на більш вдосконалену версію доступних банкоматів за кілька простих кроків;
  • Оскільки аудіороз’єм більше не потрібен, навіть якщо у банкоматі не встановлено голосове обладнання,
    за допомогою Bank Voice його можна перетворити на доступний банкомат (для цього потрібно лише мати аудіо-аналоговий або цифровий шлях до пристрою).

Перед запуском

Рішення (самостійно та заздалегідь) може інформувати користувача про:

  • Розташування машини, компонування елементів управління
  • Як активувати бездротові операції (потрібна послідовність клавіш тощо)
  • Посібник для користувачева щодо користування машиною

Рішення може також (за бажанням користувача) надати користувачеві звуковий зворотний зв’язок про фізичне місцезнаходження машини (за допомогою звукового сигналу, як звуковий маяк).

Активація

Типові варіанти:

  • Натисніть і утримуйте 5 секунд функціональну клавішу банкомату у верхньому лівому куті екрана
  • Натисніть і утримуйте 5 секунд клавішу “Корригувати” PIN-клавіатури банкомату (до початку транзакції та до вставлення картки)
  • Введіть спецальний номер “0000” на ПІН-панелі перед транзакцією (до вставки картки)
  • Натисніть і утримуйте палець на сенсорному екрані машини протягом 5 секунд

Додаткові функції

Більше того, рішення може надати користувачеві набагато більше інформації:

  • Стан машини
  • Інформація про послуги
  • Практично будь-яка інша корисна інформація, що надається центральним сервером через мережу Internet

Глибока інтеграція

Рішення може також:

  • Надайте користувачеві квитанцію на смартфоні користувача, замість того, щоб друкувати її.
  • Надайте користувачеві іншу інформацію (наприклад, баланс тощо) на смартфоні користувача.

Безпека

Як основний режим роботи, рішення служить пристроєм “лише вихід” для апаратного та програмного забезпечення банкоматів, тому рішення не має можливості порушити роботу програмного забезпечення або апаратного забезпечення банкомату. Це призводить до високих стандартів безпеки та відповідності стандарту PCI DSS.

POS Voice

Рішення, подібне до Bank Voice, можна використовувати для POS-терміналів.
Рішення може:

  • Повідомте користувача про суму транзакції
  • Надішліть квитанцію на смартфон користувача, замість того, щоб її друкувати (квитанція може бути переглянута за допомогою функції передачі голосу смартфона)

Vending Voice

Рішення, подібне до Bank Voice, можна використовувати для торгових автоматів.
Більше того, завдяки рішенню “Vending Voice Extra” для торгових автоматів користувачі можуть навіть замовляти товари у торговій системі за допомогою своїх смартфонів.